:)

:)

Malarz to człowiek, który maluje to, co sprzedaje.
Artysta to człowiek, który sprzedaje to, co maluje.

Pablo Picasso

piątek, 22 listopada 2013

No to zaczynamy!

Ten blog został stworzony pod pewnym impulsem... A był to impuls spowodowany zaliczeniem pewnego przedmiotu na studiach ;) . Penie niektórzy z Was nie domyślają się co mogę studiować- otóż  jestem studentką pedagogiki. Będę na tej stronie umieszczała moje obrazy, rysunki, rzeźby, gdyż jest to moje małe hobby. Ostatnio je zaniedbałam, ale zamierzam ( ba, postanawiam sobie!)  poprawić się pod tym względem ;) . Życzcie mi powodzenia  i wytrwałości! Mam nadzieję,że spodobają Wam się moje obrazy.


Zacznę od obrazów olejnych.A oto mój jeden z ulubionych :


Tytuł: "Morze Bałtyckie"      Opis: Obraz na płycie       Wymiary: 37x32 


1 komentarz:

  1. Łał... super! Uwielbiam widoki związane z morzem...

    OdpowiedzUsuń